Geluk is niet gewoon, is speciaal en bijzonder

Zoals de foto’s en de titel al doen vermoeden is er weer het een en ander gebeurd en veranderd in mijn leven.

Gelukkig ben ik sinds ik lid ben van de Vliegclub Rotterdam ook redelijk wat aan het vliegen toegekomen. Het is zo ontzettend leuk om ook hier in Nederland teP4130015 kunnen vliegen. Al een aantal keer naar Midden-Zeeland geweest en zelfs ook vanaf Rotterdam naar Ameland. Heel leuk, spannend en gaaf! Ook heb ik, zoals op de foto’s te zien is, een belofte ingewilligd en is mijn oma mee wezen vliegen. Ze had nog nooit gevlogen en haar eerste keer was dus met haar kleinzoon. Ze had spijt dat ze nog nooit eerder had gevlogen en genoot van ons lokale vluchtje. Wat rondjes over Delft gedraaid en weer landen op Rotterdam.

Het vliegtuig waar ik het meest in vlieg is de PH-ANF een Piper Arrow IV met intrekbaar landingsgestel. Hoort ook bij de Vliegclub Rotterdam. En is ook te zien op de foto’s hiernaast.

Zo af en toe ook og een vluchtje op de sim bij EPST op de 737 om onze vaardigheden bij te houden. Want helaas is een baan vinden nog altijd een drama. Maar we blijven volhouden. Een lichtpuntje is er wel. In de week van 22 juni begin ik aan de pursercursus bij Amsterdam Airlines om vervolgens half juli volledig inzetbaar te zijn als purser. Kijk ernaar uit om weer in de luchtvaartsector bezig te zijn. Afgelopen tijd bij een Griek gewerkt in Delft en ben enorm dankbaar dat er die mogelijkheid is geweest, maar het is weer tijd voor de luchtvaart! Dat is mijn thuis.

Geluk is niet gewoon, geluk is iets speciaals en dat geluk heb ik weer gevonden. Christa heeft hiervoor gezorgDSC_8293d. Christa een supermooie meid van 25, die in oktober dezelfde droom gaat verwezenlijken als ik heb gedaan. Ze gaat ook piloot worden! Stom toevallig is ook Chirsta begonnen als stewardess en wilde toch ook meer en die cockpit in! Inmiddels hebben we al een aantal keertjes samen gevlogen en was super gezellig. Zie ook de foto’s. Tevens zijn we met het Victor Romeo formatie team naar Volkel in de WoDSC_8703lken geweest en hebben we daar mogen genieten van een fantastisch uitgevoerde show. Zo is er dus inmiddels wel het een en ander veranderd, maar ben ik super bij en gelukkig.

De komende tijd staan er nog wat vluchtjes in de planning o.a. naar Texel en wie weet nog wel meer. Voor mensen die graag is een stukje willen vliegen en op zoek zijn naar iemand die met ze mee wilt en dit kan organiseren, schroom niet en stuur een mailtje. jordyjansen80@gmail.com

Volgende week dinsdag zal er voor onze klas en de klas na ons een graduation zijn bij EPST te Maarssen, weer een stukje erkenning erbij. Er zullen vast foto’s worden gemaakt en ook die zal ik zeker op mijn site zetten.

Tot snel en bedankt weer voor het lezen.

Geplaatst in Nieuws. Leave a Comment »

Plaats een reactie