Nog steeds dankbaar, maar nu vooral blij!!!!

De wens die ik uitsprak in het stukje dat ik een paar weken geleden schreef, lijkt toch uit te komen. Ik kan sneller schrijven dan dat het de vorige keer heeft geduurd.

Graag wil ik alle mensen wederom bedanken voor alle steun en geloof die ze in mij hebben gehad. Ondanks dat ik misschien een klein beetje de moed begon te verliezen, na al die afwijzingen, is het toch uiteindelijk gelukt om een nieuwe droombaan te vinden. Je kunt er ook niet meer omheen, gezien de kleur. Dit wordt mijn nieuwe kantoor:

Vorige week ben ik afgereisd naar Londen Gatwick alwaar ik een selectie mocht doen voor Wizz Air. Dag 1 bestond uit 2 interviews en mocht je daar dan de mensen hebben kunnen vermaken, dan was dag 2 er om je kunsten te vertonen in de simulator.

In Gatwick zit zo’n beetje iedereen uit mijn klas en vliegen daar voor easyJet en daardoor was het ook handig om een verblijf plekje te regelen en zodoende sliep ik bij Ruud (van Loon). Ook wel weer gezellig en leuk om hem weer te zien. Ik zat op het vliegveld te wachten op maandag de 9e april, toen hij mij in zijn uniform, net terug van een vlucht, kwam ophalen om naar zijn huisje te rijden. Disndag de 10e werd ik verwacht bij Oxford Aviation Academy, waar heb ik die naam eerder gehoord. Ja zij hebben ook een vestiging in Londen met enorm veel simulators. Op het moment dat ik daar werd afgezet door mijn prive chauffeur, Ruud,  kwamen ook net de andere kandidaten aangelopen. We waren met zijn 13-en. Allereerst dus de interviews. We werden opgedeeld in 2 groepen. Een van 6 en een van 7. Eerst met een HR-dame van Wizz Air waarna ik een technisch interview kreeg van 2 vliegers van Wizz Air. Nadat iedereen van ons groepje was geweest werden we binnen geroepen. Met z’n zessen stonden we opgelijnd en kregen we te horen wie er de volgende dag op de simulator mocht vliegen. Van de 6 werden er 2 namen opgenoemd. Een van die namen was van mij. Enorm blij belde ik mijn chauffeur weer op om me op te halen en hem te vertellen dat ik nog niet naar huis zou gaan.

Dag 2 om 15:00 werden we, althans degene die door waren, weer verwacht. Ik mocht als eerste. Poeh, je merkt wel dat je 7 maanden niet achter het stuur hebt gezeten en alles ging dan ook een beetje roestig. Maar blijkbaar was het resultaat goed genoeg om gisteren, maandag 16 april de uitslag van de selectie te mogen ontvangen:

Thank you for taking the time to attend our selection day recently.

I am glad to inform you that the result of your assessment is positive.
Our intention is to offer you a First Officer position with Wizz Air.

Hoe blij kun je zijn…?!

Wat en hoe nu verder is nog niet bekend, wel is bekend dat ik mij snel in Boedapest mag melden om te beginnen.

Wordt vervolgd…..

Geplaatst in Nieuws. 8 Comments »

8 Reacties to “Nog steeds dankbaar, maar nu vooral blij!!!!”

  1. Anoniem Says:

    Gefeliciteerd Jordy; de aanhouder wint altijd……en ik ben hartstikke blij voor je dat je weer een mooie nieuwe toekomst mag maken. Heel beel succes en vooral plezier. Gr Michel

  2. Anoniem Says:

    Echt super Jordy en ook gelukkig binnen het jaar!! Succes en spreek je daarvoor nog wel even!

  3. MarIeke Bax Says:

    Lieve Jordy!

    Kippenvel…
    Zo heerlijk om te lezen!!!
    Ben zo super blij voor je! Zo verdiend!!!
    Lieverd, hele dikke knuffel van mij en tot gauw!!

  4. Hanny Says:

    Blijer had je ons haast niet kunnen maken, wat is dit super, alsof we de hoofdprijs hadden gewonnen. Wat zijn jullie dan ook een geweldig stel, wat door hele diepe dalen gegaan zijn en stand heeft gehouden. Wat zijn wij super trots op jullie alle twee. Heel veel plezier met deze baan, ga er extra van genieten. Tot gauw.
    Liefs mama en papa

  5. Zoe Stavridis Says:

    Jordy, SUPER, je bent ’n kanjer, GEFELICITEERD!! DikkeX van mij en groet van Menno
    Liefs, ZoëX

  6. Jeanine Says:

    Wow, gefeliciteerd! De aanhouder wint, blijkt maar weer. Heel veel succes. Ik hoop dat je snel mag beginnen.

  7. christavliegt Says:

    Jeeeej, super, lieffie! Go for it!! xxx

  8. Diederick Says:

    Wow, beetje laat van mijn kant maar ik heb het dan ook net pas gelezen. Super. Isten eltessen!


Plaats een reactie